čtvrtek 25. dubna 2013

Tortilla pizza - recept

Dobré ráno :)
jak já nenávidím to ranní vstávání! :( Nejradši bych s tím mobilem mrskla o zeď, když zvoní :D
Včera jsem se vykašlala na tu jógu- musím začít cvičit dřív! Cvičila jsem jen Cassey a teď mě bolí lýtka :D
No nic.. Tady máte slibovaný recept na tu pizzu.. Není to nic těžkého, ale stejně to sem dám.. :D

Ingredience:
tortilla
rajče
cibule
šunka
sýr
(...cokoliv podle chuti...)
na potření- kečup+pizza koření (můžete dát i nějakou rajčatovou omáčku..)

Tortillu si pokapeme vodou a dáme do mikrovlnné trouby a nebo na pánev, aby trošku změkla (asi :D)
Potřeme kečupem a posypeme bazalkou. Přidáme na kolečka nakrájené rajče, na proužky nakrájenou cibuli, plátky šunky a hodně sýra (sýr je lepší více procentní, 30% sýr se vám sice normálně rozteče, ale potom ztvrdne a není to až tak dobré). Dáme péct do vyhřáté trouby na 200° a pečeme asi 20 minut (dozlatova).
Dobrou chuť :)

před upečením

nechala jsem jí tam moc dlouho :D ale i tak to bylo výborný :)

15 komentářů:

  1. mě vstávání neva :D hh
    dneska budu mít tortilly! a tvoje verze pizzy vypadaá super:)

    OdpovědětVymazat
  2. S tortillou to znám, ale už dlouho jsem to doma nedělala..brzy to asi díky tobě zas zkusím a přidám cibuli, ta mě nikdy nenapadla tam dát a při tom jí doma máme rádi :). Fotka vypadá fakt lákavě :).

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! :) Recept na pizzu z tortilly jsem ještě neviděla. .)

    OdpovědětVymazat
  4. To si dělám, dobrý je to o posypané nastrouhanýma tvarůžkama. A půlku potírám kečupem, druhou půlku bílým jogurtem rozmíchaným s kořením.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá nádherně! :-) Jako podklad mám nejradši pasírovaná rajčata s česnekem. Koření sypu vždycky na sýr.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc lákavý. Domácí pizzy jsou nejlepší <3

    OdpovědětVymazat
  7. mňam, musela být skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tu vůni cítím až teď!! Koukám, že jsi spálila trochu kalorií :DDD
    Tu placku (když jsem dělala dřív pizzu) jsem dělala zvlášť z mouky a něčeho, už nevím, a taky to nebylo špatné :D.

    OdpovědětVymazat
  9. to je super nápad, udělat pizzu z tortilly! :D mohla bych si to připravit zítra k obědu, tortilly nakoupené mám :) díky za tip

    OdpovědětVymazat
  10. Moc bych si takový dobrý jídlo dala :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Joo, pizzu tu jsem v poslední době dělala často.. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Za mě je tohle super věc. Dělal jsem si to, když jsem pracoval v zahraničí přes praca Gdańsk. Rychlé, jednoduché a i když je to pizza, tak je to paradoxně docela zdravé. Samozřejmě záleží na tom, co si na to dáte. :) Já osobně preferuji hlavně mozarellu, rajčata a žampiony. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky doma občas dělám pizzu z tortilly. Je to levné, jednoduché a hlavně rychlé. Navíc když si na to člověk nenapatlá šunku nebo slaninu, tak je to i docela zdravé jídlo. Ale to mě nezastaví v tom, že stejně sednu na jízdní kolo a jedu si zasportovat. :) To jsem celý já.

    OdpovědětVymazat