středa 3. dubna 2013

5 nejčastějších chyb při hubnutí

Ahoj zlatíčka :*
-Píši ze školy.. Máme Programování (předmět který absolutně nechápu a mám z něj maturovat :D aha )
Jsem unavená :( a to mě čeká pak ještě Ekologie!! :(
-Zítra jedeme s rodiči do Prahy :) Nakupovat !! (a k babičce) :D

-Po přečtení článku u Koouky jsem se rozhodla aspoň trošku omezit sacharidy :)
____________________________________________________________________________



Teď k tématu.. Pro většinu z vás to budou nejspíš už známé věci, ale někteří to třeba ještě nevědí :P


  • Ovoce můžu jíst kdy chci a jakékoliv množství!
To si vážně někteří myslí.. Ovoce obsahuje samozřejmě spoustu vitamínů, ale také obsahuje velké množství monosacharidů, které jsou nejrychlejším zdrojem energie. Ovoce je vhodné jíst hlavně dopoledne, takže určitě není dobré jíst ho jako pozdní večeři :)

  • Vejce zvyšují cholesterol, a proto jsou nezdravá.
Jo to mi mamka taky vždycky říkala, že když budu jíst vajíčka často, tak si tím zvýším cholesterol :D
Vajíčka jsou moc dobrá k snídani a je to výborný zdroj bílkovin! :)

"Cholesterol v potravinách ve většině případů neovlivňuje jeho hladinu v krvi tolik, jako druh a množství snědeného tuku."

Tak papejte vajíčka :)

  • Light produkty pomohou hubnout.
Vůbec ne! :D . Ani vás pořádně nezasytí. Mají buďto snížený obsah tuku nebo cukru, naproti tomu ale obsahují některé další složky (např. zahušťovadla).
Tak co? dáte si radši light jogurt? nebo kvalitní jogurt? :)


  • Všechny tučné potraviny musím vyloučit ze svého jídelníčku.
Ne, ne, ne a zase ne! Tučné potraviny obsahují látky, které jsou důležité pro naše tělo. Navíc tuk aktivuje některé vitamíny. Není tedy dobré vyloučit je úplně, ale jen je omezit.

  • Chci zhubnout 10 kg za měsíc!
Dobře, možná přeháním, ale i taková má někdo přání. Je to blbost a rozhodně se o nic takového nesnažte!
To si vážně myslíte, že je zdravé shodit třeba 2 kg týdně? tak to v žádném případě. Nejlepší pro vaše tělo je zhubnout za měsíc tak 2-4 kg. Takže týdně tak 0,5-1 kg :)

Tumblr_mkdzetg1dk1ralxtko4_500_large

xoxo Kristee♥

14 komentářů:

  1. Podle mě není ani tak chyba chtít zhubnout deset kilo za měsíc, kdo by nechtěl, jako spíš neuvědomit si, že je to blbost. :-D Ale zase jsem se s podobnými přáními setkala na pár blozích, kde to slečny myslely FAKT vážně. To už je na konzultaci s odborníkem přes hlavu. :-)))
    No tak k večeru toho málo určitě mám, vždyť píši, že vím, že to je chyba. :-))) Jindy toho snad tak málo nemám, ne? Jinak ten balzám jsem nenašla právě. :-D Ale krásně melounově voní, tak jsem ho prostě chtěla. Musím se pak po něm podívat. :-X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, já si taky přeju, abych se jednoho krásnýho dne probudila, měla na bříšku sixpack jako zuzka, byla krásná a štíhlá a ono hovno xD

      Vymazat
    2. Katie, vyspat se do krásy, to by bylo! Ale nemám růžové brýle. :-D

      Jinak jsem měla ten kefír ani ne dvě hoďky po snídani a dvě hoďky před obědem, tak jsem hlady neumírala (to až kolem té jedné ráno). Pila jsem ho ve vlaku cestou do školy, pak měla 1,5 hodinový seminář a šla na oběd. Jinak bych si určitě vzala ještě navíc. :-)
      Myslíš chlebíčky z pufované rýže? :-D Jinak nefim. :-)

      Vymazat
    3. Já mám právě jídlo podle rozvrhu, ale víc než 3,5 hodiny asi rozestupy mezi nimi nemám. Zimní semestr byl horší, vůbec jsem to nezvládala.
      Joo, křehké plátky, ty mám taky moc ráda. :-)))

      Vymazat
  2. Tak tady ty chybné domněnky jsou naprosto typické. :/
    Ale k tomu se člověk musí prokousat, nemá cenu to vysvětlovat někomu, kdo si pořád mele svou a odmítá přijmout rady zkušenějších. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si to v Praze a u babičky užij! :))
    Je super, že jsem ti s něčím pomohla, těší mě to! :))
    s ovocem souhlasím, ale když máš večer neovladatelné chutě, myslím si, že ovoce je jediná dobrá volba, po čem sáhnout! ;)
    S tím tukem, není tučná jako tučná! ;)
    Ale naprosto s tebou sohlasím! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. fajn článek:) jen bych specifikovala ty tuky...neměli bysme se bát těz zdravých (rostlinné oleje, ořechy apod...) naopak maximálně omezit ty nezdravé...

    OdpovědětVymazat
  5. tak mělo by to být i na windows mobile.... a pokud nemáš ani iPhone, tak máš smůlu a jsi odkázaná na youtube xD

    OdpovědětVymazat
  6. Bezva článek, já si právě ovoce dávám spíš dopoledne, večer pak zeleninu :)

    OdpovědětVymazat
  7. já se vajíček ani tuků nebojím :)

    OdpovědětVymazat
  8. A já prostě chci! :D Doufám, že těch 10 kg bych mohla dát dolů do září. Bylo by to moc fajn! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super, pravdivej článek:-)

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Sama jsem některým z těchto věcí dřív taky věřila. Hlavně třeba tomu s tím ovocem. Trvalo mi to docela dlouho, ale teď už jsem se konečně naučila jíst tak, abych hubla. Jen si říkám, jestli by to nešlo nějak urychlit. Přemýšlela jsem jestli by nestály za zkoušku takové ty spalovače tuků. Nemáš s tím náhodou zkušenost?

    OdpovědětVymazat
  11. Za mě osobně velké chyby přicházejí v momentě, kdy se cvičenci soustředí na jeden tip pohybu a třeba to různě nekombinují. Jednak je to přestane bavit a za druhé je to prostě i o tom, že zatěžují jen jednu část těla. Kupte si třeba zde nějaké potřeby na vodní sporty a zkuste třeba paddleboarding. To je taky super na hubnutí. :)

    OdpovědětVymazat