čtvrtek 11. dubna 2013

cvičící/hubnoucí deníček- inspirace :)

Ahoj děvčátka :)
jsem strašně unavená, takže dnes jen takhle kraťoučký článek..
Hledám inspiraci na ten můj hubnoucí/cvičící/fitness deník :) :



pěkně udělaný :)


něco takového si tam vytvořím :)
MÁTE SVŮJ FITNESS DENÍČEK? VYTVOŘÍTE SI HO?
 Z216858770_large
naprosto NEPRAVDIVÉ! :) hezké holky jsou ze zdravého jídla a ze cvičení!! :)

mějte se krásně, papejte zdravě a cvičte! :P
S láskou vaše šíleně unavená Kristee♥

9 komentářů:

  1. Moc hezké deníčky! :))
    Já nic takového zavedeno nemám a asi ani zavádět nebudu.
    Vnitřně cítím, že to nepotřebuji. :))

    OdpovědětVymazat
  2. deníčky jsou moc pěkné! ;)
    Měj se! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo super, já bych taky chtěla být kreativní a šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teo vypadá moc pěkně. Já si podobné deníčky nevedu a vést asi nebudu, ale je to zajímavý nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to pěkně :) já si píšu co jsem kdy cvičila, ale takhle až vymakané to nemám :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. No a další skvělý nápad! Miluji vše, co je kreativní a ty Deníky tedy jsou ... Hm, promyslím a asi se do takového také pustím! :-D

    OdpovědětVymazat