neděle 21. dubna 2013

Photos, photos and... photos! :D

Ahoj zlatíčka :)
trapný název článku, ale já už vážně nevím jaké názvy pořád vymýšlet :D
Moc vám děkuji za včerejší komentáře u fotek mé postavy :) Tolik jste mě povzbudili! :)
Teď jen krátce ;) večer přidám cvičební plán a možná jídelníček :)
Nahromadilo se mi tu pár fotek, tak tady jsou:
úžasná (úterní?) večeře :)



středeční snídaně :) 
já prostě ty koláče od mamky zbožňuji a k snídani si je nevyčítám :)

středeční svačinka :)
ten tvaroh mám strašně ráda a jogurt jsem měla poprvé a taky jsem si ho zamilovala :)
sice nebyl nejlevnější, ale to množství ovoce a ta chuť! :P

Čtvrteční svačinka :) (zas mi přítel pomohl :P)
a záviďte mi! měla jsem úžasně slaďoučkej meloun! :)

ten moment, když máte ze sebe radost, že jste za celý den jedli vzorně.
Pak přijdete do kuchyně a na lince je načatá vaše oblíbená mňamka :D 
Marcipán v čokoládě♥ dala jsem si jen kousíček!! :)

tu rýži od müllera mám moc ráda :)

nejlepší čína :P 

včerejší pizza z torilly :P - zítra recept :)

mám z kuchyně výhled přímo na dráhu :P 
(měla bych si jít v týdnu aspoň 2x zaběhat!)

Snad jsem vás neunudila k smrti :D ..
 jdu se učit 105 otázek na PC sítě (věříte tomu, že se budu učit? ne? já taky ne :D)

Ciao♥


14 komentářů:

  1. to je dobrot!:) a učení sítí ti nezávidím, my už to máme naštěstí za sebou :D
    akorát jsem rozjela soutěž, snad se účastníš! :) http://zrzunka.blogspot.cz/2013/04/dinnervecere.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do mísy jsem dala žitnou mouku, kakao, kypřící prášek, třtinový cukr, olej, mléko a řádně promíchala. Nalila vždy do poloviny formičky, na vrch dala pár lentilek a na tři minutky do mikrovlnky. :)

      Vymazat
  2. Všechno to vypadá moc hezky:-) a i ta drahá vypadá úžasně :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na recept na pizzu :) vypadá to totiš moc zajímavě

    OdpovědětVymazat
  4. To je zase dobrůtek!:) Mám takové články moc ráda, i když mi pak nahánějí pořádné chutě!:P

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, vypadá to všechno překrásně:) závidím ti ten meloun a ty jahody:D

    OdpovědětVymazat
  6. Nevšimla jsem si těch předchozích fotek..výsledky jsou vážně vidět, je to super :)! Jen tak dál :)!

    OdpovědětVymazat
  7. Mmm na některých jídlech bych si opravdu pochutnala:)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné. já si teď strašně zamilovala zelené fazolky a to jsem je dřív nesnášela :-)

    OdpovědětVymazat
  9. pane jo, jídlem jsi nás krásně zazásobovala! :))
    J8 mít před barákem dráhu, tak bych se neudržela ti povím! :D

    OdpovědětVymazat
  10. už se těším na ten recept:)
    Ta uterní večeře vypadá skvěle, fazolové lusky jsou strašně dobré:))

    OdpovědětVymazat
  11. úžasné fotky! Těším se na recept na pizzu. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Samé dobrůtky, hned bych si něco dala :D A co se učíš? 105 otázek? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo 105 otázek na sítě :D ale asi tak 70 jich už mám umět a ze 35 zkouší :D ... naštěstí jsem zkoušená nebyla :)

      Vymazat