neděle 7. dubna 2013

Be fit

Ahoj krásky :)
Řekla bych, že včerejší oslava se vydařila a ani jsem nebyla zas tak přežraná :D jedla jsem hodně sladký, ale večeři jsem ani nedojedla (měla jsem kuřecí,francouzské medailonky a k tomu hranolky). A celý večer jsem pila jemně perlivou vodu :) rodiče by mi dovolili i alkohol, ale já na alkohol ani neměla chuť :)


V noci jsem se probudila s tím, že jsem měla strašný křeče do lýtek :/ to se mi nikdy nestalo.. Asi mi chybí hořčík jinak nevím no...

Na zítra zas učení.. že bych se na to nevy... :D
A chci dneska pořádně cvičit! musím ten včerejšek vypotit :P
xoxo Kristee♥

6 komentářů:

  1. Znám to, když je oslava, tak to nejde odolat :). Taky jsem včera měla dost sladkého, ale prostě to tělo vyžadovalo ;D. Možná ti fakt chybí hořčík..tak zkus nějakou minerálku, myslím..Mně už se taky párkrát něco takového stalo, z čehož jsem poznala, že mi něco chybí..např vitamín B, když jsem nejedla mléčné výrobky a popraskaly mi koutky. Ono to tělo ti to dá vědět :).

    OdpovědětVymazat
  2. jn to já bych se měla učit na zítra angličtinu, když jsem si teda vyřvala ten náhradní termín, za to, že to tenhle týden posral, ale nějak jsem se k tomu bohužel ještě nedostala...

    OdpovědětVymazat
  3. já zrovna dneska v noci dostala hrozný křeče, ale za to bude moct dvě a půl hodiny ve fitku a protančená/opilá noc v klubu:D

    OdpovědětVymazat
  4. Křeče do lýtek jsem měla asi 2x a není to vůbec příjemné. To musíš hlavně hned vyskočit na nohy a ono ospalá, to není nic příjemného!:D
    Co sis dneska zacvičila?:)

    OdpovědětVymazat
  5. Křeče mám naštěstí jednou za uherský rok, ale zato mám denně mravenčení, protože musím sedět jak debil v turku. :-D
    Jinak děkuji za přání. :-)
    Prst ve snídani mě upřímně pobavil! :-D

    OdpovědětVymazat