pondělí 5. srpna 2013

Plná energie! :)

Ahoj zlatíčka :*
Už se vám/cvičení můžu plně věnovat :) v sobotu jsem se vrátila po týdnu z Drhlen.. další kilo navíc :D
nic si z toho nedělám a věřím, že to zas půjde dolu i s dalšími kily :) Včera jsem si dala odpoledne takový lehčí posilování a dneska jsem se do toho ráno pustila pořádně - troška posilování - kliky, činky, dřepy (začala jsem zas squats challenge) a pak dvě cvičení od Cassey:



První bylo jen tak na rozehřátí. To druhý mi dalo pěkně zabrat :D moje pocity odpovídaly názvu videa, moje břišní svaly byly vážně jak v plamenech :D

Musím říct, že mě to bavilo :) a dneska to nebylo jako dřív, že jsem se do cvičení donutila, dneska se mi do toho chtělo! :) hlavně to není jako když byla škola a já byla pořád bez energie :)

Jak mi psala do komentářů Koouky - "Kolikrát tady už byl začátek něco začít dělat? Vždy to vzdáš! Vydrž v tom!!!"
nějak mě to nakoplo, zamyslela jsem se nad tím a ona má pravdu, pořád jsem jen začínala a pak to vzdala, musím to vydržet.. :) pokusím se o to! věřím si, že to dokážu :)

Zatím se mějte miláčci :*

4 komentáře:

  1. Tak přeju hodně zdaru, snad to tentokrát zvládneš! :))

    OdpovědětVymazat
  2. taky ti moc a moc držím palce, snad se ti bude dařit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já sama si připadám jako "věčný začátečník" :D Ale taky jsem si řekla, že tentokrát vydržím až do zdárného "konce" (do konce života?!:D). Moc ti fandím, sama vím, jak je těžké to nevzdávat.:)

    OdpovědětVymazat
  4. abs on fire mám vytisknutý, obrázek. Zítra se na to chystám! :)

    OdpovědětVymazat