čtvrtek 8. srpna 2013

rest day :)

Ahooj :P
Stejně jako včera jsem se dneska probudila vedrem :( :D
právě jsem dopapala müsli s mlékem, banán a půjdu si zadřepovat :P
dneska nic jiného dělat nebudu, jen budu "plavat" na koupálku :D
nedá se tomu snad ani říkat plavání, když tam spíš budu blbnout s kamarádama :D
přijedou za mnou dva nejlepší spolužáci ze třídy [^_^] a můj miláček :)
když si teď říkám, že žádný pohyb pořádně ani dělat nebudu, tak mě to štve a chce se mi cvičit :D
ale musím si dát aspoň jeden den pauzu :P Mějte ze mě radost! to se mi nikdy nestávalo, že by se mi chtělo cvičit! :D
Ze včerejšího Arms on fire mě celkem dost bolí ruce, udělala jsem blbost, že jsem se neprotáhlá :/

B* má na blogu skvělý článek, jak cvičit během prázdnin :)
zaujalo mě tam tohle cvičení a přemýšlím, že se do toho od zítřka pustím: 


včerejší den - vaření a opalovačka :P
mějte se :*



4 komentáře:

  1. Určitě do toho pojď semnou! :) Jsem ráda že se ti líbí!
    Užij si "plavání" ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj,co obedujes ked si cely den na koupaku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obědvala jsem ještě doma ;) na koupák jsem si vzala k svačině do krabičky zeleninu a obloženou kaiserku :)

      Vymazat
  3. Tak hodně štěstí:) taky bych šla na koupáák:(

    OdpovědětVymazat