čtvrtek 8. srpna 2013

rest day :)

Ahooj :P
Stejně jako včera jsem se dneska probudila vedrem :( :D
právě jsem dopapala müsli s mlékem, banán a půjdu si zadřepovat :P
dneska nic jiného dělat nebudu, jen budu "plavat" na koupálku :D
nedá se tomu snad ani říkat plavání, když tam spíš budu blbnout s kamarádama :D
přijedou za mnou dva nejlepší spolužáci ze třídy [^_^] a můj miláček :)
když si teď říkám, že žádný pohyb pořádně ani dělat nebudu, tak mě to štve a chce se mi cvičit :D
ale musím si dát aspoň jeden den pauzu :P Mějte ze mě radost! to se mi nikdy nestávalo, že by se mi chtělo cvičit! :D
Ze včerejšího Arms on fire mě celkem dost bolí ruce, udělala jsem blbost, že jsem se neprotáhlá :/

B* má na blogu skvělý článek, jak cvičit během prázdnin :)
zaujalo mě tam tohle cvičení a přemýšlím, že se do toho od zítřka pustím: 


včerejší den - vaření a opalovačka :P
mějte se :*



8 komentářů:

  1. Určitě do toho pojď semnou! :) Jsem ráda že se ti líbí!
    Užij si "plavání" ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj,co obedujes ked si cely den na koupaku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obědvala jsem ještě doma ;) na koupák jsem si vzala k svačině do krabičky zeleninu a obloženou kaiserku :)

      Vymazat
  3. Tak hodně štěstí:) taky bych šla na koupáák:(

    OdpovědětVymazat
  4. Takový břiško bych taky chtěla mít, ale nějak mi to nejde. :( I když teď jsem trochu shodila a vypracovala se. Holt práce na zahradě dělá divy. A zvlášť po tom, co jsem to manželovi slíbila. :) Dlouho jsem ho prosila, aby zajistil zabezpečení doma a nakonec jsem ho usmlouvala na to, že budu celý rok sekat trávu... :) Takže dvakrát týdně běhám se sekačkou a už se to trochu projevuje i na postavě. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já když odpočívám, tak vlastně moc neodpočívám. Hlava pořád jede a pořad nad něcím přemýšlí. Nebo prostě vypínám u fyzické aktivity. Jinak se to nedá. Hrozně ráda, něco dělám horkovzdušnou pistolí. Je to kreativní a zároveň docela fyzické náročné a hlavně to chce poměrně dost trpělivosti, protože když se Vám s tím něco nepovede, tak už to nejde vrátit.

    OdpovědětVymazat
  6. Také se se svým životem snažím něco dělat. Manžel mně koupil nové kolo a k tomu na jízdu lesem a po silnic přihodil i nějaké cyklodíly Nexelo které by se nám mohly hodit pokud pojedeme delší jízdu. Já ho tak miluji za to, že mně neustále dává nějaké dárečky a tak podobně. Je to nesmírně inspirující člověk

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, chápu, že se vám dneska nechce moc hýbat, když je takové vedro. Taky bych se nejraději celý den jen tak povalovala u vody s kamarády. Ale je super, že máte chuť si zacvičit, i když si dáváte pauzu. Já jsem začala trénovat zde s kordem a musím říct, že mě to hrozně baví.

    OdpovědětVymazat