úterý 20. srpna 2013

Miluju tu bolest svalů!

Ahoj zlatíčka :*
Po včerejším cvičení s Jill mě trošku pobolívají svaly, mám z toho radost, protože tu bolest mám ráda :D
běhat jsem nebyla, protože u nás celý den pršelo :/

Jak jsem slíbila, tady je včerejší jídelníček:
Snídaně: Vitelle fit s mlékem 250kcal
Dopolední svačina: nic (pozdě jsem snídala)
Oběd: domácí bramboračka, ovocné knedlíky 476kcal
Odpolední svačina: ovocná mísa, veka s cottage a rajčetem 313kcal
Večeře: brokolice, sýr, čevabčiči, rajče, opečený toastový chléb 354kcal
Druhá večeře: 2x toastový chléb s makrelovou pomazánkou 220kcal
Pitný režim: 2.5l vody
Pohyb: kliky - celkem 16, dřepy - celkem 100, 30DS 1level -585kcal
Celkem: 1029kcal

štve mě ta druhá večeře, ani jsem neměla hlad a stejně jsem jedla :/ 
a tomu obědu se prostě nevyhnu, nechci mamce odmítat to, co vaří a stejně by mi nedovolila něco si uvařit :/ 

večeře :)

vím, že ten jídelníček není nejlepší, obědům se prostě nevyhnu, pokusím se zapracovat na tom zbytku :)

mějte se :*

16 komentářů:

  1. Myslím, že bez té druhé večeře by toho bylo málo, vůbec by tě to nemělo štvát :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obědy jsou těžké.. Já taky nedokážu odmítat mamce jídlo. Ale je hlavní že se snažíš v těch ostatních jídlech! :) Do školy by si ale obědy mohla krabičkovat ne?:)

    OdpovědětVymazat
  3. opravdu je nutné si počítat kalorie? já myslím, že ne a navíc to mnohdy není vůbec přesné :) podle toho výpočtu (1029 kcal) je to málo a máš to určitě i pod bazálnim metabolizmem :) ty máš sporttester?

    OdpovědětVymazat
  4. aha a jak si zjistila,že jsi tolik spálila při cvičení? to se mi na 30DS zdá opravdu hodně.. pokuď budeš jíst zdravě tak je v podstatě jedno kolik toho sníš ;) ale určitě bych se snažila omezit pečivo a přílohy (místo toho víc masa..) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to moc pěkný :)
    Jo ta noha není nejhorší, jen mě bolí ten sval jakoby nad kotníkem.. to bude dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  6. tomu shredu bych to i věřila, ale ty dřepy a kliky vůbec nesedí, nechci ti kazit radost, ale takhle rychle opravdu nespálíš kalorie ;) jen 100 kcal byys musela spálit při hodně náročném 10ti minutovém běhu ;) však nemusíš jíst pořád maso.. stačí ty přílohy nahrazovat zeleninou a nebu aspoň doplnit zeleninou, aby tý přílohy nebylo tolik ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Když jsem ještě bydlela s rodiči, také jsem neodmítala jídlo, které se doma navařilo. Nebuď z toho nijak špatná, i takhle se dá na postavě pracovat ;)

    OdpovědětVymazat
  8. netrap se tím, nevadí to, pohybu máš jako ďábel!:) u nás dřív byl problém, abych jedla něco jiného, než ostatní členové rodiny, ale párkrát jsem ztropila takovou scénu, že teď už mám povoleno si vařit sama:D rozhodně to ale nedoporučuju, bortí to rodinné vztahy a dělá zbytečné dusno:(

    OdpovědětVymazat
  9. Ta večeře :O Miluju brokolici! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, dlouho jsem tu nebyla, tak doufám, že si mě ještě pamatuješ :D, skoro jsem tvůj blog nepoznala, máš to tu úplně jiný :)), já jsem na tom svém hodně dlouho nebyla, nějak mě to přestalo bavit a teď si trochu vyčítám, že jsem ani nijak nadala vědět, že končím :/ uvažuju ale o tom, že bych znovu začala psát, tak kdyby sis našla chvilku, budu ráda, když ke mě zajdeš :)
    jinak ti závidím tu pevnou vůli, taky bych na sobě chtěla zapracovat, ale potřebuju vždycky něco co mě do toho postrčí :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. S těmi obědy to mám stejné. ;)

    Žiješ vůbec?

    OdpovědětVymazat
  12. Ahooj, zvu tě ke mě na Giveaway :-)
    http://callmeketrin.blogspot.cz/2013/09/zarijova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. tomu se říká dieta? a opavdu 16 kliků a 100 dřepů je na holku v tvém věku opavdu moc málo ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Mnam blokolica :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat