pondělí 19. srpna 2013

zase začínám 30DS :)

Ahoj krásky :*
vím, skoro týden jsem nenapsala :D začala jsem cvičit 30ti denní výzvu s Marikou a po třech dnech jsem to vzdala :D né že bych to nějak nezvládala, ale prostě mě to nebavilo a teď jsem kvůli tomu dva dny necvičila, protože se mi do toho nechtělo :D takže na to kašlu a zůstanu si u toho, co mě baví :)
Chci ode dneška začít 30DS. Když nepočítám Insanity, tak 30DS bylo cvičení, díky kterému se mi nejvíc změnila postava, bavilo mě to a vydržela jsem u toho :) hlavně když jsem to cvičila, tak jsem hezky dodržovala stravu, nějak mě to nutilo :D takže vám sem ten měsíc budu přidávat svůj jídelníček, i když to nebude vždycky s fotkami :)
A taky bych se chtěla konečně donutit začít aspoň 3x týdně běhat, ale mě to prostě nebaví :D nemám na to výdrž, ale měla bych trénovat na tělák :D
takže dneska si dám Jill, challenge na zadek a na břicho a večer si půjdu aspoň na 15 minut zaběhat :)

Untitled
motivace není nikdy dost :)

Mějte se :*

10 komentářů:

  1. Tak držím palce :) Já před pár dny začala s programem BeFit na 30 dní, ale po třech dnech jsem skončila protože mě to děsně nebavilo a řekla jsem si, že zase budu střídat videa od Jill :) Každopádně to mám přes prázdniny takové volnější :D

    OdpovědětVymazat
  2. pro začátek, když člověk nic nedělá je shred prostě ideální, pak se dějou zázraky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to budu držet palce s tím během :)
    Jo, nejlepší je cvičit jen to co tě baví :) je na nic se do něčeho nutit..

    OdpovědětVymazat
  4. držím palce. zkus místo 15 minut běhu jít na 30 minut CHODIT ostrou chůzí...třeba tě to osloví víc, když ti to lépe půjde a efekt to má taky velký! Já se chystám na Shauna T a jeho T25...uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  5. já 30DS ani jiný tyhle programy prostě nevydržím dávat každý den .. nebaví mě to, každý den to samé. ještě u Body Revolution jsem vydržela do půlky, protože se workouty dost střídaly, no ale já stejně jedla špatně, takže se to na mně nijak neprojevovalo to cvičení ...

    OdpovědětVymazat
  6. Taky si říkám, že za sebou zase budu muset něco dělat. Jsem nějaká rozteklá jak hadrová panenka, takže by se mi měsíční výzva, jídelníček, zbavení se zvyku večerního vínka... Tohle všechno od začátku června omezím, nebo spíš zruším. :) Ať se zase hodím do pohody. Ne že bych byla "tlustá", ale jde spíš trochu o nějaký vnitřní pocit. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, gratuluji k úspěchům a věřím, že vám to půjde i nadále. Já také chodím běhat a nedokážu si představit, že bych alespoň jednou denně nešla na čertví vzduch a trochu se nerozběhala. Jen doporučuji nezapomínat na kvalitní rozcvičku, díky které se vyhnete případnému zranění. Jednou se mi to totiž povedlo.

    OdpovědětVymazat
  8. Super blog, moc se mí líbí tvé tréninkové programy, je to skvělá inspirace. Začínám teď také více cvičit a celkově se věnovat svému tělu. No snad budu mít jednou postavu jako ty. Dost mě chytlo i chození, v létě se chystám i na vysokohorskou turistiku, dokonce už doma mám i veškeré vybavení

    OdpovědětVymazat