pondělí 19. srpna 2013

zase začínám 30DS :)

Ahoj krásky :*
vím, skoro týden jsem nenapsala :D začala jsem cvičit 30ti denní výzvu s Marikou a po třech dnech jsem to vzdala :D né že bych to nějak nezvládala, ale prostě mě to nebavilo a teď jsem kvůli tomu dva dny necvičila, protože se mi do toho nechtělo :D takže na to kašlu a zůstanu si u toho, co mě baví :)
Chci ode dneška začít 30DS. Když nepočítám Insanity, tak 30DS bylo cvičení, díky kterému se mi nejvíc změnila postava, bavilo mě to a vydržela jsem u toho :) hlavně když jsem to cvičila, tak jsem hezky dodržovala stravu, nějak mě to nutilo :D takže vám sem ten měsíc budu přidávat svůj jídelníček, i když to nebude vždycky s fotkami :)
A taky bych se chtěla konečně donutit začít aspoň 3x týdně běhat, ale mě to prostě nebaví :D nemám na to výdrž, ale měla bych trénovat na tělák :D
takže dneska si dám Jill, challenge na zadek a na břicho a večer si půjdu aspoň na 15 minut zaběhat :)

Untitled
motivace není nikdy dost :)

Mějte se :*

7 komentářů:

  1. Tak držím palce :) Já před pár dny začala s programem BeFit na 30 dní, ale po třech dnech jsem skončila protože mě to děsně nebavilo a řekla jsem si, že zase budu střídat videa od Jill :) Každopádně to mám přes prázdniny takové volnější :D

    OdpovědětVymazat
  2. pro začátek, když člověk nic nedělá je shred prostě ideální, pak se dějou zázraky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to budu držet palce s tím během :)
    Jo, nejlepší je cvičit jen to co tě baví :) je na nic se do něčeho nutit..

    OdpovědětVymazat
  4. držím palce. zkus místo 15 minut běhu jít na 30 minut CHODIT ostrou chůzí...třeba tě to osloví víc, když ti to lépe půjde a efekt to má taky velký! Já se chystám na Shauna T a jeho T25...uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  5. já 30DS ani jiný tyhle programy prostě nevydržím dávat každý den .. nebaví mě to, každý den to samé. ještě u Body Revolution jsem vydržela do půlky, protože se workouty dost střídaly, no ale já stejně jedla špatně, takže se to na mně nijak neprojevovalo to cvičení ...

    OdpovědětVymazat