sobota 30. března 2013

Sýrová omáčka s brokolicí- recept


Na 1-2 porce budete potřebovat:
- půlku menší cibule
- kousek másla
- jeden kelímek smetany
- půl pytlíku mražené brokolice- asi 150g
- 4 trojúhelníčky taveného sýra
- kousek tvrdého sýra na posypání
-sůl
-koření podle chuti
-špagety nebo jiné těstoviny

Do hrnce jsem si dala vařit špagety. Na pánvi jsem si rozpustila máslo a na něm osmahla na jemno nakrájenou cibulku. Když byla cibulka trošku zlatá, přidala jsem smetanu, tavený sýr, sůl a chilli koření.
míchala jsem dokud se tavený sýr nerozpustil. Nakonec jsem přidala už uvařené menší kousky brokolice.
Špagety jsem si asi po 7 minutách vaření zcedila, dala na talíř, polila omáčkou a nakonec jsem nastrouhala tvrdý sýr. A můžete papat :)

Bylo to lepší než to vypadá :)

9 komentářů:

  1. Jééé mňam, miluji brokolici, tohle určitě vyzkouším!!!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou to vypadá dobře, akorát nemám ráda brokolici, nějaký afekt z dětství..:D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle a jestli to chutná ještě líp, chci to ochutnat!:P

    OdpovědětVymazat
  4. brokolici nesnáším ale to vypadá tak dobře že bych si to i s chutí možná dala!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju brokolici! :) Zrovna v pátek jsme si ji se ségrou dělaly. Gnocchi s brokolicí a sýrovou omáčkou. :)

    http://spolecnacesta.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat