neděle 24. března 2013

Banánové smoothie-Recept


Budete potřebovat: 250g bílého jogurtu
                              250ml mléka
                              2 banány
                              1 a půl lžíce medu ( já dala sirup z agáve)
                              trošku citrónové šťávy
                              (přidala jsem ještě kivi a kokos- kokos nedoporučuji ;) ale kivi je tam výborné)

všechno rozmixujte a můžete podávat. Ale to tu snad psát nemusím :)
Dobrou chuť!
nebýt toho kokosu tam, tak by to bylo dokonalé :)

12 komentářů:

  1. No teda, koukám, žes to tu úplně změnila, skoro jsem tvůj blog nepoznala, vypadá to suprově, jsem ráda, že jsi zpátky :))
    Já teď taky nějak nemám na blogování náladu, je holt asi taková blbá doba :// :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky používáš sirup z agáve? :-) Je to nejlepší ke slazení))

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to lákavě,určitě zkusím :).

    OdpovědětVymazat
  4. Zkusím vyměnit i banán a udělám si :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, to musí být dobrota! :P
    Já ještě smoothie nikdy nedělala. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Kromě toho kiwi a agáve sirupu jsem to samé dělala včera :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je koktejl, smoothie je bez jogurtů a mléka, maximálně troška vody, aby to bylo tekuté. Jsem rejpal já vím... ale tím rejpnutím chci taky poradit: zkus smoothie - jen ovoce a zelenina :) a teď si udělám reklamu: http://asitozkousnu.tumblr.com/post/46325651942 všechny mi chutnaly, tak pro inspiraci, experimentuj, co tvůj mixér zvládne :) výhoda smoothies je, že do sebe narveš víc syrové zeleniny a ovoce a snáz, než bys třeba zvládla skrz celý den, což někdy u té zeleniny bývá problém, jak je sytá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Banánové smoothie miluju. :) Bílý jogurt jsem do něj teda ještě dávat nezkoušela, ale není to špatný nápad. Já si zase svoje smoothie často obohacuju o protein Formula 3. Ten, co mám nemá žádnou chuť, ale dodá smoothie takovou zajímavou konzistenci.

    OdpovědětVymazat