sobota 30. března 2013

I bought... 0.2

jak už jsem vám psala, včera jsem si byla koupit ty nový botičky a koupila jsem si toho víc :P

Botičky!! nakonec jsem si koupila jiné než jsem chtěla, ale stejně jsou úžasný♥
chci vyzkoušet cizrnu :) ještě jsem jí nikdy neměla, takže ani nevím jak se připravuje :D

něco na ty moje bolavý kolínka :P

tričko Jack Daniels :P strašně se mi líbilo :D

kabelku mám od pondělí, ale vzala jsem si jí včera poprvné :)

to je vše :)
 chtěla jsem ještě ty kalhoty na běhání, ale bohužel tam neměli ty co jsem chtěla a ostatní byly moc drahé :/ 

včera jsem si udělala od challengů volno, byla jsem utahaná, dneska mě čeká snad Zuzka ;)

večer budou papací fotky :) a budu si dělat oběd, tak sem možná hodím receptík :P

12 komentářů:

  1. boží kabelka! :) a cizrnu chci taky zkusit, na papací fotky se těším i na receptík :) já budu prvně zkoušet guláš, tak jsem zvědavá!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je nádherná!! Něco takového bych také potřebovala :)

    Mimochodem, ráda bych tě pozvala na mou GA :
    http://www.lore-madalena.blogspot.cz/2013/03/prvni-rok-zivota-tohoto-blogu-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ty botičky. :))
    Kde jsi na ně nakonec byla a kolik jsi do nich investovala? :))
    Na cizrnu se také chystám. :P

    OdpovědětVymazat
  4. Kdes koupila to tričko?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tričko jsem koupila v našem miniaturním městečku :D v jediném krámu co tu s oblečením máme :P

      Vymazat
  5. Botky vypadají super, taky nějaké potřebuju, a tričko s Jackem! :D Jinak já teda cizrnu fakt nesnáším, ale třeba ti bude chutnat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký blog! :) úplně mě nakopl ke cvičení! cizrnu jsem snad ještě nikdy nejedla, jsem ostuda:D Dávám like na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like na facebooku, moc to pro mě znamená ;) Předem děkuji! Měj se hezky!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí barva těch bot a taky to tričko nemá chybu:), sama bych ho brala!

    OdpovědětVymazat
  8. Supr botky taky potřebuju <3 a to triko ti moc závidím, kde si ho sehnala?
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Botky jsou super! :)
    Moc se mi líbí a kabelka.. A triko JD? To mám doma akorát v černém! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Cuzrna je super, musis ji pres noc namocit, pak asi hodinu varit..ja z ni delam hummus a ten miluju!!! pak dej vedet, jak ti chutnala:)

    OdpovědětVymazat