pondělí 17. prosince 2012

"Nečekejte, až dostanete žízeň, to znamená, že jste již dehydratovaní!"....

Zdravím :P
Titulek příspěvku jsem zkopírovala z jedné skvělé stránky :)
a to: http://www.cviceni-doma.cz/
je to fakt super stránka, jsem z ní nadšená! :)
řekla bych, že je hlavně pro ty, co s hubnutím/posilováním začínají a potřebují trošku popostrčit :P
je tam hodně zajímavých informací ;)
a podle mě skvělá věc a to cvičební plán! :) z toho jsem nejvíc nadšená :)

No posuďte sami :)
Dneska asi ještě přidám hodnocení dnešního dne, včera jsem se na to vybodla :D
ale nejdřív si půjdu umýt vlasy, abych si je přes noc mohla natočit :D
zítra jdeme se třídou do divadla, tak se musím zkulturnit :P

3 komentáře:

  1. hlavně se nám nezapomeň vyfotit :P úplná princezna - už to vidím!
    a jsem zvědavá na tvé zhodnocení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na hodnocení a na stránku určo mrknu :)

    OdpovědětVymazat