neděle 16. prosince 2012

Název Příspěvku... :D

(Nevím jak tenhle článek pojmenovat :D)
chtěla jsem se omluvit za mojí neaktivitu v posledních dnech, ale jsem nějak zaneprázdněná :D
v pátek jsem měla narozky, včera jsem byla se ségrou v Praze na focení a pak na pizze a dneska mám rodinnou oslavu :D takže dneska tu budu až večer a dám sem nějaké fotky z toho focení ;)
A přidám sem dneska Hodnocení mého dne :P
takže se budu snažit všechno dodržovat :)

6 komentářů:

  1. neomlouvej se :))
    opožděně přeju všecičko nejlepší! :)
    užijte si oslavu :)
    těším se na fotky!
    PS: zvědavá jsi, to jo :P uvidím, jestli vám pak povím co se v tom skrývalo, nebo jestli to zjistí jen výherkyně

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám dneska oslavu, ale moje narozky budou až zejtra! :)

    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, u mě na blogu právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. jůů, dej mi vědět až budou fotky, ráda se kouknu:) Doufám, že sis narozky pořádne užila:))
    a prosímtě.. Mám na blogu nový článek, prosím tě moc, dala by jsi mi hlas?:* viz článek:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to přeji vše nejlepší! :)) těším se na hodnocení dne a na fotky ;)

    OdpovědětVymazat