neděle 16. prosince 2012

focení... :)

Slibovaný článek z focení :)
Vybrala jsem ty nejhezčí fotky :D tak snad se budou aspoň trošku líbit :P




S tadytěch fotek mi vyberte prosím profilovku :D 
stačí napsat číslo:

1)


2)


 3)



4)


5)

6)

7)
(tahle se mi sem asi nějak blbě nahrála, normálně neni mázlá :D) 




8 komentářů:

  1. Mně se moc líbí 2. a 6. :) Celkově jsou ty fotky super ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne fotky....libi se mi cislo 6 :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jak by se nám mohly nelíbit? :P
    nejvíc se mi líbí 3.

    OdpovědětVymazat
  4. seš kočka :-)
    3. a 4. fotka se mi líbí nejvíc, ale rozhodnout se musíš sama :D

    OdpovědětVymazat
  5. mooooc ti to sluší :) vážně se mi ty fotky moc líbí :))
    zvolila bych 2. nebo 4., ale spíše asi tu 4. ;) :)

    OdpovědětVymazat
  6. LONSDALE rukavice sú úplne super!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já teda musím říct, že mě fakt bavíte. Chtěla bych mít váš elán a dobrou náladu. Ale tu jsem nejspíš nechala někde u maturity během školních let. Ale musím říct, že jste mě motivovala k tomu, abych si pořídila vybavení na sportovní a aktivně provozuji cyklistiku a běhám. A teda musím říct, že po pěti letech sezení na kancelářské židli se konečně dočkávám výsledků. :)

    OdpovědětVymazat