sobota 1. prosince 2012

Jídelníček 1.12.2012

Snídaně: borůvková activia s hruškou nakrájenou na kostičky a s ořechama :) (k těm ořechům mě inspirovala Kamča :P )
Svačina: nic (snídala jsem pozdě :D)
Oběd: těstoviny se zeleninou a sýrem
Svačina: mandarinka
Večeře: zavináč s půlkou celozrného rohlíku, 3 kousky tvarohového strouhaného koláče :/


Pití: 2,5l vody, 0,5l zeleného čaje

Hříchy: čokoládka z adventního kalendáře (je to asi dětinský :D ale já tu čokoládu miluju :P) , ten koláč :/ je to můj nejoblíbenější a mamka ho zrovna upekla :( 

Pohyb: 6km procházka se ségrou :)

Dnešní váha: 65,1kg (oblečená) nechápu trošku :D víc jak o kilo míň než včera :D





oběd :) .. dělala ho ségra.. snědla jsem asi půlku :D


nakonec ještě mála inspirace :)
chci! chci! chci! chci! :P

8 komentářů:

  1. Skvělý jídelníček :) z koláče si nedělej hlavu. Kdybys viděla co jsem zase spořádala já, tak koláč je proti tomu úplná brnkačka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přidala bych na odpolední svačině, jedna mandarinka je málo:( jinak supr:)

    OdpovědětVymazat
  3. nestačí chtít - něco pro to dělej! :P
    ořechy s ovocem jsou skvělé co? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli jsi bez energie, Kriste, tak přidej na jídle!
      bude lepší, když zhubneš cvičením a budeš se cítit dobře, než když zhubneš malými porcemi

      Vymazat
  4. 6 km prechádzy!?! wow! obdiv :) a sledujem blog.

    OdpovědětVymazat
  5. Tu fotku slečny s činkou znám. Dřív byla taky mojí inspirací :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný jídelníček, škoda hřííchů! :D
    Inspirace je to skvělá! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale úříště přidej na svačině, jinak ti zhubnou svaly!

      Vymazat