pátek 3. května 2013

Běžecký trénink pro začátečníky :)

Ahoj kočky :)
Jak se máte takhle při pátku? Já se mám skvěle, byla jsem u doktora pro zdravotní průkaz a před chvílí jsem přijela z nákupu s taťkou, jinak jsem celý den doma :P
V pondělí jedeme se třídou do planetária a na oběd se budeme zastavovat v mekáči :D přemýšlím, jestli si mám udělat nějakou větší svačinu, abych v mekáči nemusela jíst, anebo jestli si tam dám salát :)
Od zítřka začínám pořádně běhat podle tréninkového plánu, který jsem našla na jedné skvělé stránce :)
A o ten tréninkový plán se s vámi podělím:

Tumblr_mkwbhqacw51rr6ipbo1_500_large

První týden
Chůze po dobu 6 minut a poté lehký běh 1 minutu. Celý cyklus opakujte třikrát. V prvním týdnu byste měli zvládnout tři tréninky, ideálně s jedním dnem volna mezi tréninky.

Druhý týden
Chůze po dobu 5 minut a poté běh v mírném tempu po dobu 2 minut. Celý cyklus opakujte třikrát. V druhém týdnu byste měli zvládnout tři tréninky, ideálně s jedním dnem volna mezi tréninky.

Třetí týden
Chůze po dobu 3 minut a poté běh po dobu 4 minut. Celý cyklus opakujte čtyřikrát. Ve třetím týdnu byste měli zvládnout tři tréninky, ideálně s jedním dnem volna mezi tréninky.

Čtvrtý týden
Chůze po dobu 2 minut a poté běh po dobu 5 minut. Celý cyklus opakujte čtyřikrát. Ve čtvrtém týdnu byste měli zvládnout čtyři tréninky, ideálně s jedním dnem volna mezi tréninky.

Pátý týden
Chůze po dobu 2 minut a poté běh po dobu 8 minut. Celý cyklus opakujte třikrát. Ve čtvrtém týdnu byste měli zvládnout tři tréninky, ideálně s jedním dnem volna mezi tréninky.

Šestý týden
Chůze po dobu 2 minut a poté běh po dobu 9 minut. Celý cyklus opakujte třikrát. Ve čtvrtém týdnu byste měli zvládnout tři tréninky, ideálně s jedním dnem volna mezi tréninky.

Sedmý týden
Chůze po dobu 1 minuty a poté běh po dobu 11 minut. Celý cyklus opakujte třikrát. Ve čtvrtém týdnu byste měli zvládnout tři tréninky, ideálně s jedním dnem volna mezi tréninky.

Osmý týden
Gratuluji! Jestli jste se dostali až k tomuto týdnu, tak by vám nemělo dělat problém, vydržet běžet 20 minut v kuse bez přestávek :)

zdroj: fitkul.cz

Sice se mi zdá první týden až moc jednoduchý, ale stejně budu běhat podle toho :) chci, abych časem běhala dobře, abych to udýchala a neměla pocit, že brzo vyplivnu plíce :D

Jdu si dát nějakou dobrou večeři.. že by kaiserka s mozzarelou a šunkou? :)

Tak co holky? běháte/budete běhat? :)

6 komentářů:

  1. jdeš do toho jo?:)
    a dobrá večeře mi připomíná, že by ses mohla ještě šupky účastnit soutěže!

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem teď zase začala běhat :) běhání je super! ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych chtěla! Jenže tady u nás není prostor.. Achjo :(
    Ale super rozvržení, třeba se jednou nechám inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. já si dneska koupila časopis Dieta a i tam je běžecký plán, takže jsi mi ukradla nápad na článek:(:D ale napsala jsi to hezky:)

    OdpovědětVymazat
  5. je, tak to je super plan, tak at se ti s behanim dari, mne to taky chytlo

    OdpovědětVymazat
  6. Ten tréninkový plán vypadá dost dobře! :) Asi ho někdy vyzkouším!

    OdpovědětVymazat