neděle 5. května 2013

Nudný fotkový článek :P

Ahoj slečny :)
Včera jsem se radovala ze sluníčka a dneska nám tu leje..grrr.. :(
Nahromadilo se mi tu pár fotek, tak jsem je sem musela dát :P

pekla jsem koláček
byl trošku černější u krajů, ale i tak byl úžasnej :) asi nejlepší co jsem kdy pekla :)
přemýšlím, jestli sem mám dát recept, když ten koláč není nic moc zdravého :P

miluji takovéhle večeře a hlavně miluji čerstvé kaiserky♥ 
měla jsem teď po dlouhé době pečivo :P

tyhle kraťasy jsem si koupila v Lindexu někdy na podzim a ještě jsem je neměla na sobě,
 protože mi byly těsné :D 
teď už je zapnu v pohodě, ale ty klepající se stehna nemůžu nikde ukazovat :D

začínám mít ráda svoje břicho, když ležím :D :D

včera jsem byla s mamkou nakupovat v Praze a takhle vypadají mé úlovky :)
kalhoty i košili jsem si zamilovala na první pohled :D

Určitě nenávidíte moje stupidní, nudné články :D

Jdu se k vám mrknout, pak umyji koupelnu a pak k nám přijedou příbuzní :)

17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. no jasný, nás ty články přece vůbec nebaví, proto je čteme a komentujeme! :D

      Vymazat
  2. To mě pobavilo, taky mám ráda svoje břicho když ležim :D

    OdpovědětVymazat
  3. no jasně že sem koláč dej! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Recept klidně dej, inspirace není nikdy dost :D vypadá pěkně :)
    Už se těším, až bude venku sluníčko, už si chci zase vzít kraťasy- do jednich se zase vejdu, tak si je chci pořádně užít :D
    články nenudí :P

    OdpovědětVymazat
  5. články s fotkami jsou náhodou nejlepší!:) moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jooo když ležím :D břicho po probuzení je nejlepší :D Koláč dej, to se vždycky hodí :)

    OdpovědětVymazat
  7. ale čo by si nemohla ukazovať, máš super nohy a môžeš si to dovoliť :))

    OdpovědětVymazat
  8. Kraťasy vypadají supr a sluší ti, určitě je začni nosit :). Ta buchta je přesně něco pro mě, ještě řekni, že obsahuje tvaroh :)!

    OdpovědětVymazat
  9. vážně, tenhle článek není vůbec nudný! naopak :) taky miluju čerstvé kaiserky, jak to krásně křupe :)

    OdpovědětVymazat
  10. máš fakt super nohy!! :) a čerstvé kaiserky sú naj ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Tak krásný nohyyyy! Moc ti to sluší:). A buchtička suuuper duper:).

    OdpovědětVymazat
  12. také je u nás hnusně! ;)
    Gratuluji k úbytku, krtasy ti sluší! :))
    a košile je moc pěkná!

    OdpovědětVymazat
  13. recept na kolac bych uvitala!;)a sve brisko mam take rada,kdyz lezim;D

    OdpovědětVymazat
  14. Ty kozo! Vypadáš úplně skvěle! :-)))
    Taky mám strašně ráda čerstvé kaiserky nebo jiné houstičky. :-))) Předloni jsem dokázala taky žít bez pečiva, ale nemůžu najít žádný pořádný jídelníček z té doby, tak nevím, co jsem jedla.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc Ti to sluší a Tvoje "rozklepaný" stehna bych brala hned! :)

    OdpovědětVymazat