středa 5. června 2013

Insanity? :)

Zdravím děvčátka :P
Dneska mám dobrou náladu a cítím se plná energie - doufejme, že mi to vydrží do večera :P
Kolínko už nebolí, ale teď mám nehorázný křeče do břicha - mám svoje dny.. Ale to mi náladu nezkazí :)

Dnes bych chtěla začít INSANITY! Celkem se na to i těším, ale bojím se, že mě to nebude bavit, když už jsem to jednou cvičila :D ... Zase to moje "chtěla bych.." měla bych napsat "dnes začnu Insanity", ale nevím v kolik přijedu domů a když přijedu v 6, tak nevím, jak se mi do toho bude chtít :D

Včera jsme měli s miláčkem výročí 2 roky :) pozval mě na pizzu (říkejte si co chcete! je to jednou za čas :P)
A já mu koupila voňavku :)

V pondělí mi přišla Dieta, tak jsem si včera hezky početla :)

Tumblr_mchy3ncjuo1rg1uv3o1_500_large
tohle do léta nestíhám, ale snad za rok.. :D

Jdu vás navštívit, než  nám skončí hodina :P
Mějte se krásně :)

8 komentářů:

  1. jéé, moc ti ten vztah přeju!:) taky jsem si dneska koupila novou dietu, takže celý den hodlám číst:D
    nezlob se, ale insanity nakonec cvičit nebudu. nebo, budu, ale jen příležitostně a né podle plánu. chci se zaměřit spíš na tvarování a k tomu, ať chci nebo ne:(, jsou ideální moje velmi oblíbené hiity, takže budu trpět jinak, než se shaunem:D

    OdpovědětVymazat
  2. NO, já si myslím, že pokud nedostaneš nějaký inpuls, tak se k insanity nedostaneš. Tak doufám, že tě něco nakopne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Insanity jsem cvičila jenom pár videí, nikdy mě to nechytlo na dýl, musím všechno střídat!:D držím palce!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, prosím vás holky kde se dá Insanity sehnat? Já bych chtěla zkusit ten 60ti denní program a nikde ho nemůžu sehnat, nevíte? Děkuji. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to stáhla tady:
      http://thepiratebay.sx/torrent/6494528/FULL_Insanity_Workout__Workout_sheet___Nutrition_diet

      Ale je to přes torrenty ;)

      Vymazat
    2. Děkuji :)

      Vymazat
  5. gratuluji k výročí! já jsem s tím svým přes dva, asi dva a půl, už si pomalu nepamatuji začátky :D

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluji k výročí, taky si dám občas pizzu, ale většinou si řikám o nějaké úpravy nebo něčeho míň, to tělo bych taky brala a ataky nestíhám:)

    OdpovědětVymazat