středa 5. června 2013

Insanity? :)

Zdravím děvčátka :P
Dneska mám dobrou náladu a cítím se plná energie - doufejme, že mi to vydrží do večera :P
Kolínko už nebolí, ale teď mám nehorázný křeče do břicha - mám svoje dny.. Ale to mi náladu nezkazí :)

Dnes bych chtěla začít INSANITY! Celkem se na to i těším, ale bojím se, že mě to nebude bavit, když už jsem to jednou cvičila :D ... Zase to moje "chtěla bych.." měla bych napsat "dnes začnu Insanity", ale nevím v kolik přijedu domů a když přijedu v 6, tak nevím, jak se mi do toho bude chtít :D

Včera jsme měli s miláčkem výročí 2 roky :) pozval mě na pizzu (říkejte si co chcete! je to jednou za čas :P)
A já mu koupila voňavku :)

V pondělí mi přišla Dieta, tak jsem si včera hezky početla :)

Tumblr_mchy3ncjuo1rg1uv3o1_500_large
tohle do léta nestíhám, ale snad za rok.. :D

Jdu vás navštívit, než  nám skončí hodina :P
Mějte se krásně :)

10 komentářů:

  1. jéé, moc ti ten vztah přeju!:) taky jsem si dneska koupila novou dietu, takže celý den hodlám číst:D
    nezlob se, ale insanity nakonec cvičit nebudu. nebo, budu, ale jen příležitostně a né podle plánu. chci se zaměřit spíš na tvarování a k tomu, ať chci nebo ne:(, jsou ideální moje velmi oblíbené hiity, takže budu trpět jinak, než se shaunem:D

    OdpovědětVymazat
  2. NO, já si myslím, že pokud nedostaneš nějaký inpuls, tak se k insanity nedostaneš. Tak doufám, že tě něco nakopne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Insanity jsem cvičila jenom pár videí, nikdy mě to nechytlo na dýl, musím všechno střídat!:D držím palce!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, prosím vás holky kde se dá Insanity sehnat? Já bych chtěla zkusit ten 60ti denní program a nikde ho nemůžu sehnat, nevíte? Děkuji. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to stáhla tady:
      http://thepiratebay.sx/torrent/6494528/FULL_Insanity_Workout__Workout_sheet___Nutrition_diet

      Ale je to přes torrenty ;)

      Vymazat
  5. gratuluji k výročí! já jsem s tím svým přes dva, asi dva a půl, už si pomalu nepamatuji začátky :D

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluji k výročí, taky si dám občas pizzu, ale většinou si řikám o nějaké úpravy nebo něčeho míň, to tělo bych taky brala a ataky nestíhám:)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych chtěl být takhle vysekaná. :) Ale to by nesmělo být mojí velkou vášní vaření. Já si spíš než protein pořídím litinový hrnec nebo další kousky do té naší mrňavé kuchyňky. Ale vaření mě fakt hodně baví, a s ním se bohužel váže i ochutnávání. :( :D I když to se teď snažím omezit co to jde :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, tak to já takovéhle odhodlání nemám. Mě vždycky vydrží cvičení maximálně 3 týdny a pak se na to vykašlu. U čeho ale vydržím zůstat déle je chůze. Hrozně ráda chodím na procházky a tak si udržuji kondici rychlou chůzí. Koupila jsem si kvůli tomu i takové ty outdoorové trekové hole, aby se mi chodilo ještě lépe.

    OdpovědětVymazat