sobota 1. června 2013

Bolavé koleno, podpora na fb..

Ahoj holky..
Omlouvám se (zase), že nepíšu. Včera jsem byla kamarádce na pohřbu, tak asi chápete, že jsem tu týden nebyla :( Chvilkami jsem v pohodě, chvilkami brečím.. Dnes mi je už líp, díky tomu, že se mě každý snaží rozveselit..
Dalším důvodem proč nepíšu je ten, že mám nejspíš nějaký zánět v koleni už asi 3 dny.. Zničeho nic mě začalo bolet a mám to nateklý :( ale i to už se zlepšuje, tak doufám, že budu moct začít brzy Insanity :)
Zítra bych chtěla jít s kamarádkou běhat, ale nechci to s tím kolenem přehánět ;)

Nevím co bych vám psala, když necvičím :/ snažím se jíst v pohodě, i když tam občas jsou nějaká zhřešení :P


BTW: byla bych ráda, kdybyste mě podpořili na fb - stránka s mými fotkami:
https://www.facebook.com/KristeePhotography
a kdo má deviantart tak tady:
http://kristeesanders.deviantart.com/
budu radši za podporu na fb :P ale samozřejmě největší radost mi uděláte, když se přidáte do mých fans [:D] na fb i deviantartu :)

tahle má na fb největší úspěch :)
v lepší kvalitě -tady-

Mějte se lépe než já :)


8 komentářů:

  1. Tak přeji brzké uzdravení. :))
    A fotečky se ti opravdu daří.

    OdpovědětVymazat
  2. to mě moc mrzí.. snad to brzy bude lepší. přesně vím, jak se cítíš, moji čtyři kamarádi měli minulý srpen autonehodu a já se z toho dostávala hodně douho. chybí mi.. koleno je mi taky líto, ale třeba je to jen otázka dní:)
    na fb si tě jdu lajknout:) třeba se ti splní sen a uvidíš můj ksichtík:P

    OdpovědětVymazat
  3. To mě moc mrzí, tak se drž holka :) chce to čas...
    a doufám že koleno bude brzy v pořádku :*

    OdpovědětVymazat
  4. Všetko bude dobré uvidíš :) Všetko prebolí,len sa netreba tak trápiť(vlastna skúsenosť)Smej sa,zatancuj si,stráv nejaký čas s ľudmi čo máš rada,pusti si oblubené pesničky a pôjde to lepšie...mne to vždy pomôže,asoň trochu.život je niekely sviňa ale je aj krásny! :) držím ti palce Kristínka :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky poslední dobou prodělala pár pohřbů... To bude dobrý..

    OdpovědětVymazat
  6. To je mi líto:(
    Koleno se dá určitě brzo do kupy!
    A fotky máš krásný :*

    OdpovědětVymazat
  7. S kamarádkou mě to mrzí . A to koleno snad bude brzo dobré :-P

    OdpovědětVymazat