neděle 20. ledna 2013

I like it♥

Miluju ten pocit po tom co docvičím insanity! :P
celý týden jsem to zvládla a zítra začínám druhý týden!! :)
když už vážně nemůžu tak si samozřejmě dávám na pár vteřin (většinou tak 2-3 vteřiny :D ) při cvičení pauzu nebo si to spíš na chvilku trošku zlehčím, ale jinak se vážně snažím a myslím, že mi to jde :P .. i když v pátek a včera mě při warm-upu brala strašná křeč do boku :/ jak kdybych si tam nějak blbě natáhla sval, tak doufám, že to zítra už bude dobrý :) dneska mám pauzu :P - to je každou neděli :)

trošku vidím, že se mi zpevnili nohy a trošičku jsem zhubla bříško :P (vážně jen trošičku, ale malinkatou změnu na sobě cítím) ale možná je to jen výplod mojí fantazie :D
______________________________________________________________________________

dneska jsme byli s rodičema v Praze u babičky a rovnou jsme se pak s mamkou stavili v našem oblíbeném krámku :P koupila jsem si tričko, pásek, kabelku a pak něco jako tričko, který vypadá jak z medvěda :D
uvidím podle času, možná se v tom vyfotím a dám vám to sem :)

zítra mě čeká důležitá písemka z fyziky :( mám to mezi 4 a 5 :( teda přesně mi vychází 4,1, ale učitel mi řekl, že by se mohlo stát, že mi dá 5, když mi nevychází čistá 4 :/

jdu spát :P
good night :)


Tumblr_mgmmo5qz721rrnrrzo1_400_large

po dlouhý době jsem se podívala na we♥it a tohle bylo hned mezi prvníma fotkama :)
úžasně inspirující :) mít takovou postavu tak si pískám :D

7 komentářů:

  1. hodně štěstí do druhého i dalších týdnů :) písemku z fyziky určitě zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  2. Že si se pustila do Insanity, to tě skutečně obdivuji. :)) Jen tak dál.
    A držím pěsti s písemkou! :))

    OdpovědětVymazat
  3. tak zvládni písemku!
    a gratuluji k Insanity!:)

    děkuju za pochvalu blogu:)) máš to tu taky krásný:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsi dobrá, že vydržíš cvičit insanity! :D Mě odrazuje to, jak je to dlouhé, já mám radši když si cvičení můžu různě namíchat :) Jinak přeji hodně štěstí ve škole!

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce, jak při cvičení, tak při písemce ;)
    doufám, že nám nafotíš, co sis koupila :-)

    OdpovědětVymazat
  6. hodně štěstí ať to dáš na tu 4! :)
    A bříško se určitě mění :P

    OdpovědětVymazat
  7. Ta fotka je skvělá ! :)
    Držím palce :)

    OdpovědětVymazat