sobota 26. ledna 2013

DIY- náušnice 0.1- Pink and Black





obyčejné korálkové náušnice :D
uštípla jsem si 5 stejně dlouhých drátků, na konci jsem udělala očko (nevěděla jsem jak to zakončit)
a na tři jsem navlíkla růžový korálky a na dva černý, na druhém konci jsem zase udělala očka a navlékla jsem je na kroužek, kroužek jsem dala na háček a všechny drátky s korálky jsem různě zkroutila a trošku zamotala do sebe :) to je celý :P
dělala jsem je cca před rokem ;) jsou to jedny z prvních náušnic co jsem kdy dělala :)

Snad se líbí :)

10 komentářů:

  1. TAk ty jsou pěkné.. A v jednoduchosti je krása! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem si našla to cvičení. Je to ono? Asi ho zkusím, docela se mi to líbí a Jillian už mě moc nebaví :D
    http://www.menworld.cz/clanek/insanity-cviceni-ktere-je-opravdu-silene-ale-vysledek-maximalni

    Btw... Myslím, že máš :( A je to k vzteku :D:/

    OdpovědětVymazat
  3. jůů hezké, ráda koukám na vlastnoručně vyrobené šperky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky vyrábím... ;)
    http://www.facebook.com/pages/Kor%C3%A1lkov%C3%A1n%C3%AD-bi%C5%BEuterie-Maloria/212944385455882

    OdpovědětVymazat